بیرانوند بعد از جنجال‌های زیاد درنهایت در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفت آن هم در شرایطی که هنوز رای پرونده گلر سابق پرسپولیس صادر نشده است.

بیرانوند

به گزارش همشهری‌آنلاین، با وجود همه حرف و حدیث‌ها در مورد محرومیت علیرضا بیرانوند، حکم مربوط به فسخ قرارداد این دروازه‌بان با پرسپولیس تا شروع لیگ برتر صادر نشد. در نهایت هم بیرو در ترکیب اصلی تراکتور مقابل مس رفسنجان به میدان رفت و گفته می‌شود تیم حریف هم بلافاصله بعد از پایان مسابقه، کتبا به این موضوع اعتراض کرده است. نمی‌دانیم؛ شاید الان که شما این مطلب را می‌خوانید بالاخره رأی پرونده بیرو صادر شده باشد اما بعد از مسابقه پنجشنبه مصاحبه‌ای از این دروازه‌بان منتشر شد که در آن گفته بود: «ما هم گاهی اشتباه می‌کنیم. روبات که نیستیم. شاید از نظر رسانه‌ها اشتباه کرده و به هواداران بی‌احترامی کرده باشم. عذرخواهی می‌کنم.» شاید رفیق‌مان بوی محرومیت را شنیده اما به هر حال همین که از آن بالا پایین آمده و احتمال می‌دهد که گاهی دچار اشتباه شود، جای شکر دارد!

کد خبر 875132
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مهرداد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    خبری از ورود به تخلفات این باشگاه نیست؟فقط امثال بیرانوند ومهرداد محمدی باید محروم بشن؟ اصل موضوع رو دریابید. کسر امتیازهای برگشتی فصل قبل با وجود دور زدن قانون قابل بررسی نیست؟ نقش محمد یوسفی چیه در این باشگاه و منبع مالیش کجاست؟
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    اگر پارتی بازی نکنند بیراوند محکومیتش حتمی است. در ضمن اگر سياسيون و مقامات در این رأی دخالت کنند و پرسپولیس به فيفا شکایت کند آنوقت می‌شود دخالت سياست در ورزش و فدراسیون فوتبال تعلیق خواهد شد